v. 12 n. 3 (2017): Setembro/Dezembro

Publicado: 2017-12-26

Artigos

  • A gestão de projetos como vantagem competitiva para internacionalização de empresas brasileiras

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.1231-15
    Andre Luiz Spinelli Schelini, Cristina Dai Pra Martens, Marcos Roberto Piscopo, Marcos Paixão Garcez
    1-15
  • Brazilian franchisor: Entry and operation of internationalized franchise

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.12316-30
    Helder de Souza Aguiar, Marcos Roberto Luppe, Paulo Tromboni de Souza Nascimento
    16-30
  • Evolution in franchising: Trends and new perspectives

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.12331-42
    Luis Fernando Varotto, Leonardo Aureliano-Silva
    31-42
  • Triple Helix influence on competitiveness factors: Comparison between wine clusters in Brazil and Chile

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.12343-60
    Eduardo Armando, João Maurício Gama Boaventura, Emanuela Todeva, Cristina Espinheira Costa Pereira
    43-60
  • Processo de internacionalização e sistemas adaptativos complexos

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.12361-76
    Rennaly Alves da Silva, Viviane Santos Salazar, Walter Fernando Araújo de Moraes
    61-76
  • Prospecting theoretical approaches to understand internationalization of creative economy firms

    DOI: https://doi.org/10.18568/1980-4865.12377-92
    Sílvio Luís de Vasconcellos, Jefferson Marlon Monticelli, Cyntia Vilasboas Calixto, Ivan Lapuente Garrido
    77-92